Ya Allah Kuatkan Semangatku

List Of Ya Allah Kuatkan Semangatku References. Prayer ceremony, allahpermudahkan, oh my god i gave up. Ya allah ya tuhanku, berikanlah aku kekuatan untuk menempuh segala dugaanmu.

Ya Allah Kuatkan Hatiku ' KEPADAMU YA ALLAH KUATKAN HATIKU Berilah
Ya Allah Kuatkan Hatiku ' KEPADAMU YA ALLAH KUATKAN HATIKU Berilah from oda-dink.blogspot.com

Ya allah ya tuhanku, berikanlah aku kekuatan untuk menempuh segala dugaanmu. Contextual translation of ya allah kuatkan lah semangat aku into english. Contextual translation of kuatkan semangatku ya allah from malay into arabic.

Prayer Ceremony, Allahpermudahkan, Oh My God I Gave Up.


Oh my god i gave up. Alhamdulillah, segala puji bagi allah, tuhan sekalian alam. Ya allah kuatkan hatiku ya allah.

Oh God Strengthen My Heart Oh God.


Pukul 6pm dikejutkan dengan panggilan telefon dari abang sulungku. Selawat dan salam buat murabbi agung, rasulullah s.a.w. Tetiba aku rasa tensen sgt2….

Ya Allah Ya Tuhanku, Berikanlah Aku Kekuatan Untuk Menempuh Segala Dugaanmu.


Contextual translation of kuatkan semangatku ya allah from malay into arabic. Dia gtau yang ayahku terpaksa ditahan di wad akibat masalah jantung. Contextual translation of ya allah kuatkan lah semangat aku into english.

يلا, ياإلهي, يا إلهي, شكرا للاله, اشفه يا الله.


Belum ada Komentar untuk "Ya Allah Kuatkan Semangatku"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel