Cara Nak Edit Dalam Pdf

Review Of Cara Nak Edit Dalam Pdf References. Sekarang teks yang anda pilih sudah ditandai. Pilih pdf pada menu file format.

√ Cara Mudah Edit File PDF di Word & Cara Online Teknozone.ID
√ Cara Mudah Edit File PDF di Word & Cara Online Teknozone.ID from teknozone.id

Tambahkan teks, bentuk, komentar, dan sorotan dengan mudah ke file pdf. Situs yang memungkinkan anda mengedit pdf online langsung pada dokumen yang ingin anda konversi adalah pdf2go.com. Berikut situs untuk menambahkan tanda tangan pada file pdf.

Isi Formulir Pdf Dan Modifikasi Pdf Dengan Menambahkan Anotasi.


Situs yang memungkinkan anda mengedit pdf online langsung pada dokumen yang ingin anda konversi adalah pdf2go.com. Gunakan pratonton untuk menambah teks, imej, bentuk atau lukisan pada pdf. Cara mudah edit dokumen pdf semudah.

Klik File Pada Bilah Menu.


Berkas pdf merupakan format yang biasa digunakan untuk panduan penggunaan produk, beberapa dokumen instruksional, dsb. Tambahkan teks, bentuk, komentar, dan sorotan dengan mudah ke file pdf. Pilih pdf pada menu file format.

Even Aku Rasa Ramai Je Dah Tahu Step Ini, Aku Just Nak Share Je Mana Tahu Ada Yang Buntu Macam Mana Nak Edit Borang Dalam Pdf File.


Klik dan tahan tetikus, kemudian seret kursor pada bagian teks yang ingin ditandai. Pdf bab buku atau sesuatu yang terlihat seperti berasal dari salinan tidak. Edit pdf melalui situs online.

Silahkan Pilih Document Pdf Yang.


Sekarang teks yang anda pilih sudah ditandai. Klik guna dan muat turun pdf yang. Pada zaman yang serba canggih sekarang hampir semua urusan boleh dilakukan secara atas talian dengan beberapa klik sahaja.

Cara Edit Tulisan Di Pdf Yang Pertama Bisa Dilakukan Secara Online.


Seperti sedia maklum.dokumen dalam bentuk pdf kita tak boleh edit.kalau kita nak edit.kita perlu tukarkan format dari pdf ke word dahulu. Sebelum ini saya selalu guna online. Buka lokasi berkas pdf anda.

Belum ada Komentar untuk "Cara Nak Edit Dalam Pdf"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel